until you decide to wake up

god morgon!
fan, klockan är bara 07:19. jag är färdigfixad för att gå till jobbet meeen när man bor 100 meter från jobbet kanske det är lite väl överdrivet att gå nu? tror det.


nu snöar det faktiskt! jag har alltid hatat snö och kommer förmodligen alltid att hata snö innerst inne. MEN, jag ska försöka se det positiva och inte vara så jäkla negativ hela tiden! såå: GUD VAD KUL ATT DET SNÖAR IDAG! vad vitt och fint det kommer bli! och gud vilken julstämning jag får, ååhh och vad mysigt att få klä på sig jättejättemycket. äntligen! :)

jag längtar till halloween. vi ska ha värsta halloweenfesten på dagis med en rökmaskin och massa pynt! och så ska alla klä ut sig! kommer bli röj!!! och på måndag eller tisdag är det nallens dag, så jag måste fixa fram en nalle.. hm, vad ser jag mer fram emot? äh det är så mycket. typ att träffa alla mina KOMPISAR I ÖSTERSUND OCH NORGE!!! satan vilken längtan jag haaaaaaar! men tiden går fort! typ. äh, nu ska jag kolla på nyhetsmorgon. jo förresten! jag har bara ettan, tvåan och fyran här så nu kan man bara kolla på sådana vettiga program ni vet? inge paradise hotel, inge kungarna på tylösand eller vad det nu heter, inge anna anka eller ensamma mammor eller nånting :( men tur att mina favvoprogram går på fyran och ettan. vill ni höra? okej! bonde söker fru! robinsson! i anneli! hellenius hörna! halvåtta hos mig... idol! hahah lol vilket tragiskt inlägg. meeen vi får se det som så att jag har tråkigt och har ingenting annat att skriva om. BBLOL. ikväll ska jag och mamma och emma äta tacos hos mig. tjarå have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Paula

hahaha men din mongis. du kan ju kolla på treans och femmans webbtv typp :) annars får du väl skaffa fler kanaler!

2010-10-22 @ 14:54:04
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0