you'll never be free

jag har skrivit om det här inlägget flera gånger nu. jag har skrivit. raderat. skrivit. raderat osv. jag har med ord försökt få er att förstå något jag inte riktigt vill att ni ska förstå, egentligen. ni som bör veta vet redan. jag raderade allt. det känns inte som att ni får ut något av att läsa om det och jag får inte ut något av att skriva om det. inte såhär i alla fall. så att alla kan läsa om det.

grejen är att jag inte riktigt vet om det är okej att må såhär dåligt för en sån här grej. om det är okej att gråta. eller om det är okej att skratta. i riktiga livet skrattar jag. hur mycket som helst. men inuti är det inte riktigt lika kul. jag är inte ute efter att göra er ledsna, få er att tycka synd om mig eller något sådant. för det är inte synd om mig. men jag vill bara att ni ska veta att det svider. fruktansvärt mycket.

äsch. nu blev det ett sånt inlägg jag inte ville att det skulle bli. ett riktigt mesigt tycka-synd-om-mig-inlägg. förlåt! det ska inte bli sådana mer. jag kan inte lova. men jag ska försöka! :) nu orkar jag inte skriva om det här igen så nu trycker jag. publicera.

Kommentarer
Postat av: Paula

elin, jag älskar dig! allt kommer bli bra, jag lovar! :)

2010-10-10 @ 09:56:10
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: karin

Tack! <3

2010-10-10 @ 10:56:55
Postat av: Mallan

<3

2010-10-10 @ 16:51:14
Postat av: Paul Bergström

Vad står på? :/

2010-10-11 @ 15:07:09
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/
Postat av: Syster

Älskade lillasyster. Det är okej att gråta, det är alltid okej att gråta. Det också okej att skratta, vi måste skratta. Speciellt när allt är jobbigt. Det är medicin, det är ju för bövelen det jag skriver om i c-uppsatsen :) Men jag finns här hela tiden och även om jag vet att du vet att jag ibland är en ensamvarg så hoppas jag också att du vet att jag alltid finns här! Stor kram!

2010-10-11 @ 23:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0