du kan dränka dig i minnen eller litervis med vin

Erica blev skitglad för sin present och det gjorde mig så himla, himla glad! Hon förtjänar det allra bästa och nu sa hon att hon fått världens bästa present. Wiho jag lyckades :))))

Nu är klockan halvtolv och jag kom precis hem från en biltur med henne. Lätt bland det bästa jag vet! Bara åka runt, runt och lyssna på fin musik och snacka en massa strunt. Klockan är ställd på 07.45. Har tvättstugan från 07 men papi är bussig och slänger in tvätten åt mig innan han drar på jobbet. Lite sovmorgon dääär! Sen åker jag till Stockholm vid 17. Igen. Men det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Paula

lycka till i el stockholmo!

2010-09-08 @ 08:40:10
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: malin

men vad fick hon då???

2010-09-08 @ 11:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0