för sanningen är att utan dig är jag ingenting värd

idag har varit en bra dag. fick ju som sagt reda på lägenheten som visade sig vara på 47 kvadrat. inte illa! har även diskuterat hur vi ska få ner alla mina grejer till stockholm och kommit fram till ett flyttlass. har rensat i en hylla och som det verkar nu kommer jag aldrig orka rensa allt som måste rensas. fan vad mycket skit man samlar på sig! har även skrivit en lista på lite mer saker som jag och mamma ska handla i morgon där höstjacka och höstskor står med. sen åkte jag och desirée till maxi för att förtidsrösta men såklart glömde jag mitt röstkort så vi får ta det i morgon istället. sen åkte vi och hämtade johannes på frösön och sen åkte vi till dom och spelade kort, kollade på andra avenyn, idol och debatten mellan alliansen och de rödgröna. fin dag sa jag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0