i morgon flyttar jag

ja, nu borde jag ju vara färdigpackad och redo till 100 procent. är jag det? njaa! som vanligt har jag inte packat klart och allt är mest bara kaos tycker jag. men jag har några timmar på mig i morgon bitti också!

idag har jag tvättat och packat och rensat. träffat desirée en stund och sen middag och häng med lizette. fint! för övrigt så hittade jag mitt örhänge som jag har i tragus (fliken i örat) idag! den försvann en natt för typ en vecka sen och jag trodde ju att den åkt ner på golvet och ner i någon spricka mellan träet. i samband med detta så fick jag vatten i örat som ett lock som vägrade släppa. idag när jag fönade håret så kände jag hur locket försvann och ut kom mitt smycke. haha! det har alltså legat någonstans inuti örat. jag har ju liksom varit där med både tops och finger för att få slut på locket som jag hade, men inte kände jag något smycke då heller! HAHA!

Kommentarer
Postat av: team

det är visst mycket som försvinner in i dig och sedan kommer ut. HEHEHE!

2010-09-23 @ 22:35:06
Postat av: Mallan

Men gud elin! Du är otrolig!

2010-09-24 @ 09:15:31
Postat av: Paula

HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAH

2010-09-27 @ 16:54:27
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0