idag har jag sovmorgon

till klockan 06:40! så himla härligt. eller? nää. vet ni? den här morgonen är den jag har varit tröttast på under hela veckan! och då har jag ändå stigit upp 05:40 varje dag.. nu är klockan 07:11 och jag borde sminka mig, äta, borsta tänderna och jaa.. allt man borde göra på morgonen. men jag ORKAR inte. mina ögon hänger. kanske borde koka kaffe. det har jag också alltid haft energi till att göra direkt efter uppstigning! men nu? jag vill bara sooova!<

eftersom jag har en timmas sovmorgon idag så betyder även det att jag ska jobba en timma längre. det betyder också att jag slutar klockan fem, vilket betyder att tunnelbanor, bussar och lidingöbana säkerligen kommer vara överfyllda av människor som precis slutat jobbet. men är det drygt eller?! jaaaa. igår var jag med mina barn på badhuset förresten. det var kul och de var så himla duktiga! :) idag ska vi till skogen och ungarna har med sig matsäck! wihooo. snart är det helg och ikväll får jag se lägenheten! byebye

Kommentarer
Postat av: Desirée

åååh du måste ta kort med mobilen å skicka :D

2010-09-30 @ 10:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0