JAG HAR SETT MOLN FRÅN BÅDA SIDOR NU

När Malin och Malin flyttade så skaffade allihop skype så att vi ska kunna snakke med varandra varje dag. Nu har det iofs bara gått en dag sen de drog men jag har hunnit prata med dem en gång. Dessan däremot, henne har jag pratat med hela dagen. Via skype då. Hehe. Bra uppfinning måste jag säga!

För övrigt är jag så jääävla rastlös. Skulle kunna åka till desirée, hannes och karin men.. Jag orkar fan inte åka buss. Haha! Så otroligt lat man blir när man har körkort. Buss känns så jävla bajsigt. Och ingen bil har jag heller! Gggahh. Någon som inte har något att göra och känner sig manad att skjutsa mig till lugnvik kan ju höra av sig :))

Och just det! Den 10:e klockan 13 är det dags att hålla tummarna igen. Arbetsintervju på dagis på Lidingö. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0