men även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur

Gött att vara i stockholm måste jag säga! Även fast Emma väckte mig innan 09. Har hunnit med Götgatan och Gallerian idag. Inte för handlingens skull utan för att se människor. Älskar att titta på alla här för alla är så jävla olika! Spännande måste jag säga. Tog en kopp te med sis efter hennes plugg och sen lagade vi finmiddag. Just nu sitter jag mitt emot en hårt studerande Oscar som har en läxa som ska in i morgon. Att plugga på Handels verkar ju inte vara en dans på rosor alltså. Helvete! Jag fattar inte ett ooord han säger och inte en fråga han ställer. Shit. Duktig kille det där! Idol har vi också hunnit se, och Segemyhr.



I morgon ska jag på arbetsintervju på dagiset på Lidingö. Alltså, FAN vad jag vill ha det här jobbet! Så nu hoppas jag att ni håller tummarna! Kom igeeen!

Kommentarer
Postat av: Paul Bergström

Håller tummarna :)

2010-09-09 @ 22:09:02
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0