no need to say goodbye

ikväll har jag varit på bilbingo med karin, desirée, malino och johannes. det var himla kul faktiskt! trots att vi inte vann någonting och att bilen bredvid oss vann 14000 kronor!

för er som inte har förstått vad det är för jobb jag har fått kan jag ju berätta lite om det: det är på ett dagis med 24 barn. mitt arbete kommer att vara som assistent åt två pojkar (2 och 4 år) som behöver lite extra uppmärksamhet. 30 timmar i veckan kommer jag att ägna min tid åt dem med bland annat att utöva aktiviteter av olika slag. badhus, skidåkning, promenader, samtal osv. och de övriga 10 timmarna kommer jag vara med de andra barnen. fick även träffa pojkarna under intervjun och de var helt otroligt söta! längtar så himla mycket efter att få lära känna dem och följa deras (och min egen) utveckling!

Kommentarer
Postat av: Paula

fyfan vad kuuuul, jag vill också!

2010-09-14 @ 08:03:49
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0