Stockholm i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu, åldrad i ungdomlig grönska, öarnas stad, det är du!

God morgon!
Idag är dagen med stort D som man säger. Arbetsintervju klockan 13. Inte särskilt nervös än men om jag känner mig rätt så kommer det komma så smånig om! Meeen.. det hör ju till. Det svåra kommer nog vara att hitta dit. Lidingö liksom, har jag nånsin varit där? Näää. Men med Karins vägbeskrivning kommer det gå galant!

Ikväll ska jag och sis äta på Texas (Pulan, visst var det där vi åt?) och sen ska vi antingen gå hem och titta på idol eller dra på Grönan och kolla in Hoffmaestro. Meen eftersom Emma ska upp och jobba i tid i morgon bitti lutar det nog åt Idol. Hoffmaestro klarar sig nog bra ändå!

Kommentarer
Postat av: Paula

ja det var dääär :) götttgött!

2010-09-10 @ 09:50:29
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Paul Bergström

Hur gick de? :)

2010-09-12 @ 18:31:04
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0