VAD SKA VI GÖRA MED HENRY?

Ikväll är det vin som står på menyn. Hos mig ska vi vara, jag och de gamla godingarna. Utom Malin och Malin. Buhuuu. Inget är som vanligt. Men det är bara att leva med det. Vi får ha kul utan dem och låtsas att de är med i ett hörn.

Igår kväll var jag och Desirée ute och gick i ca. 60 minuter. Tror ni vi pratade lite eller? Nog för att vi är kända för att aldrig hålla käften men sådär mycket tror jag inte att vi har surrat förut. Munnarna var seriöst aldrig stängda. Tur man har någon som tycker som sig själv i vissa frågor. Och fuck alla freaks som finns i den här världen. Puss

Kommentarer
Postat av: mallan

<3 tänker på eeeeeer

2010-09-03 @ 22:39:18
Postat av: Paula

nästa fest får ni sätta på datorn och köpa en webcam också kan dom köpa en så kan ni skypa med camen så kan dom också vara med ;)

2010-09-05 @ 08:19:34
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0