valvakar

vilken jävla skön dag jag har haft idag. vaknade upp hos björn med desirée och johannes. drog hem och träffade karin. åt och åt. lagade den godaste fläskfilé jag någonsin gjort (okej, har inte gjort så jävla många i mitt liv men bra blev den, tack karin!) och sen åkte jag till ås till min finaste vän lizette för kaffe, massamassa prat om det ena och det andra! lika bra varje gång! och nu ligger jag i sängen och valvakar. är inte stolt över sverige som låtit sd få en plats i riksdagen.

i morgon ska jag åka till en av mina kusiner (en av alla fyra!!) och mysa lite med hennes bäbis och få en lycka-till-kram nu innan jag flyr östersund. det blir fint! och sen ska jag träffa pulan en sväng, hoppas att hon hinner stanna på en kopp te och sen måste jag rensarensarensa! försökte börja rensa idag igen och fick till en halv påse skräp. en halv påse!! dumt elin! nää.. har ju några dagar till på mig som tur är!

nä, nu blir det någon timme till av vakande sen får jag äntligen sova! hörs imorn,pöss.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill se ditt skräp!

2010-09-20 @ 15:49:00
URL: http://malinkarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0