i will be gone when you wake up

Stegtävlingen har börjat igen på jobbet och den här gången är jag mer peppad än vanligt. Igår drygt tjugosju tusen steg, idag nitton. Bra start måste jag säga! Nu gäller det bara att hålla samma tempo hela vägen fram.

Imorn ska jag på föreläsning hela förmiddagen. Sist jag åkte iväg på föreläsning så var det ju inte ens föreläsning. Då var det någon kurs som gick ut på att man skulle spela rollspel. Haha! Så där var jag alldeles ensam med en massa andra fröknar och skulle spela TEATER. Har nog aldrig känt mig så felplacerad i hela mitt liv. Fick iofs mycket beröm för mitt skådespel. Jag skulle spela en pappa som var skitarg på fröknarna på dagiset hans son gick på. BBLOL på den! Såååå, hoppas att det bara är föreläsning imorn. Är inte riktigt på humör för teater den här gången.

ÅÅÅÅÅH på fredag drar jag till Göteborg. Äntligen! Känns som hundra år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0