sånt som är mycket roligare att se än att läsa om

Idag sken solen hela dagen, så vi bestämde oss för att vara ute nästan hela dagen. Så sjukt skönt! Barnen har sprungit runt och lekt i bara jeans och fleece och fröknarna har suttit och solat näsan. Heeeelt fantastiskt väder, som Mallan skulle ha sagt.
Det jag tänker komma till är att barnen har idag sett mig som någon slags soptunna. En gång var femte minut har någon unge kommit med skräp som dom tycker jag ska ta hand om och det värsta var på slutet av dagen då Linnéa kommer med två asgamla och äckliga kondomer och lägger framför mina fötter. Jaha, tack så mycket. Sen kommer Maia och tittar på dom och säger: ÅÅÅÅH kolla vilka äckliga jättegamla bananskal.
HAHAHA! Det var så mycket roligare än vad det låter.


Sen har vi fått ett nytt barn som har missuppfattat Biancas namn och kallar henne för Kalle Anka. Jag försökte idag rätta henne och säga: Men hon heter inte Kalle Anka, hon heter BIanca. Den nya flickan säger då: Jahaaaa.. BioKalleAnka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0