'Cause lately I'm not dreaming, so what's the point in sleeping?

Jag fattar inte varför jag aldrig lär mig det här med att kliva upp på morgonen och när man helst ska göra det. Jag är så jävla tidsoptimist så nu har jag suttit och chillat i typ 50 minuter och behöver inte gå till jobbet förrän om 20. 05.50 hade jag ställt klockan på. Jag börjar liksom 07.15. Huuur onödigt?

Nu har jag iallafall försökt lära mig det här med twitter. Jag skaffade mig det för att kunna följa alla andra, inte för att twittra själv, men nu har jag fått en otippad follower!! Så nu när jag börjar bli poppis måste jag ju typ börja dela med mig av mitt liv där men jag fattar ju inte hur man gör. Lål. Somebody help meeeee! 

Kommentarer
Postat av: Paula

men vafan heter du rååå? haha.

2011-08-09 @ 09:37:14
Postat av: Carolina Alander

har inte twitter, men jag har en idé! Tänk inte för mycket, och twittra inte för ofta. Gör det bara när det går upp ett ljus ;)



Bilden på tavlan kommer upp idag!

2011-08-15 @ 10:54:57
URL: http://idacarolinamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0