jag är lyckligt lottad

I helgen har Micke och Ellie varit här och förgyllt min tid. I fredags var jag som sagt barnvakt och det gick så himla bra. Igår firade vi min födelsedag i förväg med presenter, spel, en tur i Lidingö centrum och tapasmiddag. Jag fick så fina presenter ska ni veta! Vännerboxen, moroccan oil, 50 punkter Elin tycker att man ska ha gjort för att bli göteborgare, en bok, en fin skjorta, ett presentkort på frukostbuffé med ingen mindre än my lover Ellie, en Beatlesskiva, kaffe och tre tavlor som ser ut såhär:

Så jävla nöjd är jag! Bästabästa Micke och Elliepellie!

Imorn går jag in på den sista veckan på Killingens förskola.

Kommentarer
Postat av: Paula

nu börjar jag grina, som den lilla fjant jag är. så himla fint!

2011-12-11 @ 21:46:11
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0