and the darkness inside you, can make you feel so small

"But I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow"


Jag har haft en till sån där underbar helg i Göteborg. Jag hatar att vi får så kort tid tillsammans, men jag älskar att vi spenderar varje sekund så perfekt! Vi har hunnit se Toy story ett, två och tre. Vi har hunnit dricka vin på en inflyttningsfest med hans helt underbara vänner, vi har hunnit gå en fin promenad i solen och vi har hunnit pussats hur mycket som helst! Det har varit en sån där helg då vi bara har varit, liksom. Så där fint.

Jag inser att det är med dig jag vill vara när vi, i tystnad, ligger där i mörkret och lyssnar på musik och helt plötsligt börjar sjunga med på samma ställe i en viss låt. Eller som när jag möter din blick i ett rum fullt med människor och inser hur stolt jag blir över att få kalla dig för min. Eller när jag slutar lyssna på vad du berättar om något som jag inte riktigt förstår mig på, för att istället bara sitta och titta på dig och bli förvånad över hur jag kan förtjäna någon som dig.

Kommentarer
Postat av: Paula

klart du förtjänar! du är värd allt det fina som finns i världen och om han är det finaste som finns i världen så ska du fan ha honom. du är ju bäst kubis :)

2011-02-21 @ 08:06:34
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Mallan

<3

2011-02-22 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0