hold you in my arms

Har egentligen ingenting alls att skriva. Förutom att jag är himla glad just nu. Micke tänker nämligen komma på torsdag istället för på fredag, och tänker åka hem på måndag istället för söndag. Det betyder att imorn får jag träffa honom imorn! Vilket också betyder att jag helt plötsligt fick väldigt mycket att göra ikväll! Hade ju planerat att grovstäda på torsdag! Vill ju inte att det ska se ut som ett bombnedslag här när jag får massor av finbesök (exempel på att det ser ut som ett bombnedslag: Jag sover inte ens i min säng. Dörren till sovrummet står stängd pga att hela min garderob ligger på sängen och på golvet. Igår tappade jag ut ett solpuder på golvet där inne så det blev världens puderhög över golvet, vad gjorde jag? Tänkte "jaha.", släckte lampan, gick ut och stängde dörren.) HAHA! Sån är jag i dessa tider. Jag brukar inte vara så grisig. Men det har hänt något med mig. Jag har ingen energi till att ha det snyggt överallt. Såååå.. ni vet vad jag kommer ägna mig åt ikväll! Fast först ska jag bada.

Kommentarer
Postat av: Karin

men imorn är det ju onsdag?

2011-02-01 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0