it's a cold and it's a broken hallelujah

Helvete vilken kväll det blev igår! Cliffbarnes var heeelt fantastiskt! Ni skulle ha sett! Prick klockan elva sattes en låt igång (som alltid sätts igång klockan elva) och hela stället bara lyftes!! Alla som satt vid sina bord och hade ätit middag ställde sig upp på stolarna och hela dansgolvet började röra sig. Sen dansade vi konstant i två timmar tills de stängde. Alltså! Heeelt underbart var det! Alla var så sjukt glada, alla dansade, alla sjöng, alla bara levde sig in i musiken och röjde gärnet! Lätt bästa stället jag någonsin varit på!

Nu sitter jag och väntar på att Karin ska kolla klart på Spårlöst, sen ska vi gå ut och ta en långpromenad i långsamt tempo. Jag är heelt slut idag. Men det är fint väder. Går inte att sitta inne då!

TACK igen, Karin och Louise! Sjukt, sjukt, SJUKT rolig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Desirée

åååååååååååååååh där vill jag vara låter ju helt underbart :) tack för inspelningen på mobilen:) hihih!

2011-02-13 @ 14:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0