kan du leva vid en brant med ena foten över kanten?

Nu är det back to reality igen.
I helgen har både Micke, mamma och pappa varit här i Stockholm och det har varit helt underbart!
I fredags var vi allihopa och åt på Texas med Karin, lördagen bestod av promenad genom stan med middag med hela min familj hos mig. Söndagen var en innedag för min och Mickes del med middag på Mysingen på kvällen och igår morse lämnade jag av honom på tåget. Mammi och pappi åkte igår på eftermiddagen så nu är det tomt. Så himla tomt.

Igår kväll följde jag med Karra till Sats och startade upp mitt träningskort igen och så körde vi ett hårt jävla spinningpass. Heeeelt fantastiskt var det! Ser fram emot många timmar på den där sadeln framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0