pappa i ungdomens år



Efter en dag på jobbet med endast tolv barn (utav tjugofyra) är jag ändå rätt sliten. Halva barnaskaran stannade hemma pga snöoväder. Skojar inte när jag skriver att jag knappt tog mig ut från porten i morse. Fick ta en omväg för att det inte gick att gå när snön räckte en upp till låren. För en vecka sedan gick vi på bar mark här i Stockholm. Fan vad less jag blir!! Så på grund av det och flera andra anledningar kände jag att ett gympass efter jobbet skulle vara perfekt för att få bort mina irritationer.

Nu vet jag hur det känns att göra så extremt mycket för andra människor, utan att få ett jävla skit tillbaks. Det gör ont i hjärtat samtidigt som jag får en kick av att vilja bevisa allt jag går för. Helvete.

Ringde pappa och såklart kändes det bättre efteråt. Bästa pappi <3

Kommentarer
Postat av: Desirée

TWINNY! hur mår du? har det hänt något eller är det jobbet du syftar på? :/ saknaaaar dej så sjukt mhcket just nu vill jag bara krama om dig och känna hur mycket jag älskar dej! Nu blir jag tårögd när jag skriver detta. Om jag ändå kunde visa hur mycket du betyder för mig elin och hur mycket jag saknar dej!

2011-02-13 @ 15:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0