1 2 3 4, tell me that you love me more

Måndag igen! Tiden går så himla fort nu för tiden! Är det för att man har kul hela tiden? Betyder det att jag egentligen har ett jätterolig jobb då? Jag menar; tiden går ju fort när man har roligt, och jag jobbar ju bara?! Yes I think so, för hur trött jag än kan bli på barnen, så har jag nog ändå det bästa jobbet ever! Gjorde ett fint pärlhalsband idag, som vi tappade i golvet precis när det var klart. Alla pärlor ba försvann. Heheheh!

Nu ska jag gå ner i min saw-tvättstuga och tvätta kläder, badlakan och sånt! Sängkläder om jag hinner. 1: Man har bara tvättstugan i tre timmar! Hur mycket hinner man på det?! Suck. 2: Torkskåpet och tumlaren är sämst i världen tror jag. Eller så har jag inte förstått mig på dem. Sist jag tvättade var ingenting torrt när jag var klar.

I morgon ska jag till Sanna på kräftskiva med Karin och Louise! Vin och kräftor en tisdag kväll kan ju inte bli bättre?! På onsdag har jag och karin vår kväll, vi ska införa en tradition att alltid ses onsdagskvällar. Bra tycker jag! På torsdag hoppas jag att det finns en tvättid till så att jag kan tvätta allt jag inte hinner tvätta idag och på fredag tänker jag ta första bästa tåg efter jobbet till Göteborg och finaste M. Bra, bättre, bäst vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0