"dåliga bandet jag tycker inte om er men ni täcker över ljudet av sms som inte kommer"

God morgon lovers!
Jag har spenderat helgen i Göteborg. Himla fint ska ni veta! 
Kom hem runt ett i natt och kunde inte sova före tre så det var räätt tufft att ta sig upp idag. Plus att på bara en helg har jag
vänt på dygnet rätt hårt. Men det var det värt!
Ska strax gå iväg till jobbelijobbet och efteråt är det någon som verkligen måste städa upp här hemma.. uuh det är 
jobbigt att erkänna; men jag bor just nu i en svinstia!

Allt känns så Säkert!
Kan vi sitta på en bar,
se hockeyn på Dovas utan att se hockeyn på Dovas?
Får jag luta mig närmre precis när det blir två noll till Finland?
Får jag köpa en öl till som vi gör i norrlands inland?
När vi inte kan förklara hur gärna vi vill sitta kvar.
Precis såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0