du åker till ett söderland rätt snart, jag låtsas att det är av kärlek till stan jag stannar kvar

Jag har fortfarande ingen dator men om fem till sju arbetsdagar kommer jag vara back on track!
Min jul hemma var underbar! Tåget var försenat så jag fick alla pengar tillbaks, jag kräktes på julafton men sen mådde jag bra. Heheh. Det var fantastiskt att få träffa alla mina kära och jag fick hur mycket fina julklappar och födelsedagspresenter som helst. Jag vill visa allt här, men det får vänta i fem till sju arbetsdagar.
Igår beställde jag och Karin biljetter till Oslo den tjugoförsta april, vi ska nämligen fira Karin och Desirées födelsedagar där! Skönt att ha någonting att se fram emot. Jag längtar redan efter mina fruar!

Kommentarer
Postat av: MALIN

jag längtar efter digggg åååå

2011-01-05 @ 15:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0