eller så hugger de ner dig ändå och gör pappersmassa i fabrik. då skulle jag skriva brev med penna igen. då ska jag skriva lyrik

Precis som jag sa så var all jävla tvätt dyngblöt när jag skulle hämta upp den. Vad gör jag för fel? När pappa var här och tvättade lyckades han minsann fixa torra kläder åt mig. Äh, tvätta är och kommer aldrig att vara min grej! Nu hänger det blöta kläder över hela lägenheten men ja e int bitter. Det luktar ju gott! Och vet ni vad? Vi har stegtävling på jobbet nu, och idag när jag kom hem från jobbet så hade jag ca elva tusen steg och efter allt springande till och från tvättstugan är jag nu uppe i ca tretton tusen steg. Det är ju bra för att bara ha tvättat liksom! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0