favorit i repris

"är det inte helt underbart att sätta sig i soffan, sätta på tvn, zappa mellan ettan och fyran och inse att det inte är någonting bra alls att titta på. och så tänker man: okej. vi kollar vad tvåan har att erbjuda. och så visar det sig att om en minut är annika norlin gäst i babel! jag vill vara annika."

Det hände igen! En lördagkväll ligger jag hemma i soffan bara för att jag inte orkar göra någonting annat. Fångarna på fortet med Johan Palm har precis varit och långfilmen efteråt orkar man aldrig titta på ändå. Jaha, sätter väl på lite HIMYM då. Eller vänta.. jag kaaan ju faktiskt kolla in tv.nu och se om det händer någonting annat. Vad ser jag? P3 guldgala, artister som Säkert!, Håkan Hellström, Oskar Linnros, Lykke Li och Robyn ska spela på ettan och här funderar jag på att kolla på HIMYM?! Sorgligt. Tänk vad mycket bra tv jag kan ha missat. Nåja. Nu har Säkert! spelat och jag är lite missnöjd över hennes val av låt. Influensa är bra men inte den bästa.

Igår åkte jag iallafall till Emma och somnade nästan direkt. Jag hann se Let's Dance men somnade med alla kläder på i reklamen till nyheterna och sov hela natten. Sån är jag efter en veckas arbete!

Jag längtar till så mycket just nu. Nästa vecka är fullspäckad med tvätt (tro det eller ej, men jag längtar till att få tvätta alla sängkläder, badlakan och sådant!), kräftskiva, karinhäng och mys. Helgen ska spenderas i Göteborg, därför längtar jag lite extra tills dess. Helgen efter det kommer Göteborg till Stockholm och mig. Det gör mamma och pappa också. Det blir mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0