ja, jag borde gå men köttet är svagt

En helt vanlig tisdag på jobbet förutom att jag jobbade över och hade möte. Personalmöte! vuxenpoäng på det tack! Vi fick middag och fika som var gött meeen: när jag kom hem kräktes jag ner hela min toalett (ja! det ville ni veta), min hals och hela ansiktet svullnade och jag blir helt igentäppt i näsan. KUL DÅ! Käkade vi nötter eller?! Lite samtal hit och dit och det visade det sig att jag var tvungen att omedelbart bege mig till akuten. Karrabarra världens bästa karra kom hit och åkte taxi med mig till danderyd. Fick lite medicin och satt där i flera timmar (kändes som år!!). FAAAN vad less jag blir på mig själv. När ska jag lära mig?! Hädanefter är det jag som läser på varje jävla innehållsförteckning!!

Ikväll tänkte jag ju städa, duscha och sova tidigt! Tji fick jag! Imorn kommer Oscar och Petter hit! PETTER! Överraskarn. Fint :)

Kommentarer
Postat av: karin

tja, jag tyckte att vi hade kul ja.

2011-01-19 @ 08:49:06
Postat av: Desirée

meeen usch stackre :( hihi va kul att du får främmande :) hihihihihihihihihihihihihih ja va sovaaa!

2011-01-19 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0