jag gick ut på första lång och slängde upp ett mynt i luften. blir det krona kommer jag härifrån och blir det klave ligger jag snart under jorden, levande begraven

En fin i Göteborg.

Idag har jag jobbat och tvättat. Jag tog fel på dagarna och snodde en grannes tvättid. Trodde stenhårt på att det var idag jag skulle tvätta, men det var tydligen imorn. Sååå kan det gå! Tur för mig att det var en snäll granne som tyckte att det var okej att tvätta imorn istället. Oscar kom och bjöd mig på middag. Kyckling, soppa och avocado. Det är underligt hur lyxigt det är att få mat och ha middagssällskap när man bor ensam alltså! Vi spelade pictionary med snuskord och kollade på halvåtta hos mig.

Åh! Om bara några dagar kommer mamma och pappa! Och M såklart. Jag längtarrrrrrrrr!

Kommentarer
Postat av: MALIN

vad ni är fina, hihihihi!

2011-02-01 @ 15:55:00
Postat av: Mallan

men helvete vilken snygg du har hittat! han har ju musche!

2011-02-01 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0