man tycker inte om det här bandet, man börjar inte sjunga på rätt ton

Nästan alla mina rubriker består av citat ur Säkerts låtar. Jag älskar Säkert! Hon sätter ord på känslor man inte visste att man hade och är en jävla gud. Men det bästa av allt är att du också älskar henne!

Men äntligen helg! Tröttare än vad jag var i morse har jag inte varit på lääänge! Men nu så: nu ska jag vila och inte umgås med barn! Ikväll ska jag åka till Emma och ha systermys. Även fast jag helst av allt skulle vilja sitta på ett tåg till Göteborg just nu så är jag ändå riktigt nöjd. Göteborg får vänta tills nästa helg. För då kommer jag!

Middagen för min syster var riktigt trevlig igår! Vi åt på samma restaurang som dottern i beck också valde att göra. Det var bara jag som tyckte att det var coolt. Erica, Dessan och mamma blev också imponerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0