allt var passion och då förstod jag vad det var



Har haft en supermysig midsommar med Micke och hans familj och deras kompisar i Åkers styckebruk. Vi åt massor av mat, dansade runt midsommarstången, spelade kubb och sjöng massa! Nu sitter vi hemma i Käppala vid varsina datorer och rapar vitlök. Romantiskt va?
Just nu ser jag fram emot den sista jobbveckan innan semester och jag längtar tills jag slutar på fredag och får bege mig mot Göteborg för att stanna i hela tre veckor! Jag och M har inte varit med varandra så lång tid innan så nu får vi se vad vi går för! Kommer vi klara av det? Höhö! Frågan är väl egentligen om Micke kommer klara det.

Har jag berättat hur kär jag är i honom föresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0