And ”God only knows” and you have the same sad similarity. That every time it’s over I want to press play again, but the only difference appears to be: I can force it on one of you and on the other I can’t.

Nu är det en vanlig onsdag igen. En Karin-onsdag. Det var ett tag sen sen sist känns det som, sjukdomar och annat har kommit i vägen. Vi tillbringade denna onsdag med en promenad runt Gåshaga och sen lite hästbrun (där vi lyckades samla ihop 120 poäng var! hur grymt?!) hos mig och huuuur mycket snack som helst om precis allting. En perfekt lill-lördag enligt mig.

Imorn kommer mammi hit. Äntligen! Ska äta middag med henne och Emma efter jobbet, på fredag ska jag till Sanna för middag och bowling med ett gäng sköna tjejer. På lördag ska jag och mamma ta våra löner och gå ut och vårshoppa (Liz!!). Och sen kommer några Lagercrantz:are till Lidingö för att bli bjudna på middag. Söndagen ska spenderas på något fint ställe om vädret tillåter. Bättre helg kan det nästan inte bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0