om drygt två månader är det vi igen

Jag brukar klaga på att tiden ibland går lite för fort. Sådär fort så att man knappt hänger med. Men just nu får tiden gärna köra i 110 och sen sakta ner eller stanna helt i den stund då vi ses igen. Jag är inte hel utan er, det är fyra bitar som saknas och fattas varje dag. En del har jag redan hos mig och utan henne hade jag nog inte varit kvar här. Vi är egentligen så olika men varje person behövs för att bli det där perfekta teamet. Det där teamet som gör att man känner sig hel.

Kommentarer
Postat av: MALIN

jag är så glad att få tillhöra det här gänget, så det är helt syyyykt! nu blir jag rörd igen. shit as.

2011-03-17 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0