with your head upon my chest

Känner att den här bloggen, sakta men säkert, dör ut. Men eftersom jag har mina fans så ska jag försöka fortsätta.
Idag har jag haft en hektisk dag. Försov mig till 08.15, 08.30 hade jag ett viktigt möte med viktiga människor. Mötet gick inte som jag väntade mig och hela dagen blev bara jobbig. Det var helt sjukt varmt både utomhus och inomhus. Efter jobbet tog jag och Karin en svettig promenad till Brevik för att hämta ut paket och sen direkt tillbaks på jobbet för att ha brandövning och kvalitetsredovisning. Vin och råbiff stog på menyn så helt jobbigt var det inte. Vi var effektiva och gjorde klart allt fort så jag var iallafall hemma till åtta. Nu ligger jag i soffan med sjuklig huvudvärk och funderar på att gå och lägga mig redan nu. Jag känner att helgen kan få komma fortare än vanligt den här veckan. Jag är redan helt slut och idag är det tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0