oh holy night

Söndag den tjugosjunde november och första advent. I fredags fick vi skjuts från Göteborg till Stockholm, det var mysigt och så mycket skönare än att färdas med tåg. Hela helgen har sen fortsatt med lugna sysselsättningar såsom inslagning av julklappar (ja! alla mina julklappar är inhandlade!), packat porslin i tidningspapper och ner i lådor, druckit glögg, tittat på tv, lyssnat på julmusik, ätit god mat och bara myst i varandras sällskap. Nu är det två veckor tills vi ses igen men också de två sista veckorna utan varandra. Jag ska n-j-u-t-a. Alla som känner mig vet att jag är lite utav en ensamvarg, jag behöver mycket tid ensam och från och med nästa år kommer jag bo tillsammans med någon. Därför ska dessa veckor gå till att njuta av ensamheten och såklart mina sista veckor på Killingen.












Kommentarer
Postat av: Ellie

Snyggo.

2011-11-28 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0