still alive for you, love

Åh herregud! Jag känner mig som en förkyld man. Män brukar väl alltid vara dom som känner sig dödssjuka utav en förkylning va? Det är jag nu! Det var längesen jag var så förkyld till den grad då man endast klarar av att ligga i sängen och dreggla på kudden. Det började i fredags på väg till Göteborg. Jag insjuknade på tåget där jag satt med förmodligen en dödlig feber och sen har det bara fortsatt. Smärta i halsen, smärta i högra örat, i bihålorna och huvudet har varit mina dagar sen dess. Nu är jag döv på båda öronen och halsen är svullen. Huvudet gör ont ungefär hela tiden och snoret sitter fast inuti mig vilket gör att bihålorna ömmar. Jag blir trött av att ställa mig upp ur sängen så jag har spenderat ungefär 98 procent tid i sängen under dessa dagar. Jävligt kul vistelse i mitt kära Göteborg... OJOJOJ. Nu klagar jag! Men jag måste få ut det! Micke har fått höra en hel del skit dessa dagar och nu ska jag försöka att låta han slippa höra min klagan. Ikväll ska vi iaf på dropinakut. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: karin

haha som en man! krya!

2011-11-22 @ 14:23:34
URL: http://aplaceintheforest.blogspot.com
Postat av: Paula

krya på dig. kom hem och kramas snart.

2011-11-22 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0