vart jag mig i världen vänder

Det var öroninflammation i båda öronen. När läkaren kollar i öronen och utbrister: OJ! förstår man varför man har haft ont liksom. Jag har varit i Göteborg hela veckan. Jag har legat i sängen hela tiden och jag har inte ens blivit rastlös! Jag har varit alldeles för trött för det. Usch. Idag åker vi iaf till Stockholm, med bil. Så fantastiskt skönt att slippa åka tåg när man mår såhär pyton. Och vet ni? Från och med nu kommer jag inte behöva åka tåg mellan Stockholm och Göteborg på ett låååångt tag. Nästa gång åker jag bil hit och stannar. Det känns overkligt men helt underbart!

Igår blev min finaste Elin påkörd av en bil. Hon hade änglavakt och klarade sig med en sprucken läpp och blåslaget ansikte men sådana händelser får en verkligen att tänka till. Allt kan hända så snabbt och plötsligt står man där och undrar varför man inte tog tillvara på saker man bryr sig om. Tack för att inget värre hände dig Elin.

Världens bästa Micke, tack för att du gör allt lite enklare att förstå. Tack för att du är du och för att du är min. Jag älskar dig så mycket så att det inte går att förklara med ord. Tack för att du finns.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Shit till allt liksom! Men när är det du flyttar???! Skriv i fruar, jag kommer inte läsa här:D

2011-11-26 @ 04:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0