en tid

ikväll kommer min älskade lizette hit
nästa helg kommer micke
helgen efter det åker jag till göteborg
sen kommer en till helg och då kommer micke hit och vi är bjudna på middag hos micke och louise
helgen som kommer sen åker jag till göteborg
och helgen efter kommer micke hit
efter det är det december och den nionde december kommer micke, elin och alla som vill fira min födelsedag hit
och vet ni? helgen efter det, den sextonde jobbar jag min sista dag på killingen. mamma och pappa kommer ner den fjortonde, hjälper mig med packning och städning, sen kommer micke och hans mamma med bil och så hyr vi en släpvagn och rullar ner mitt liv till göteborg den artonde december.
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantastiskt hur fort det kommer gå.

Kommentarer
Postat av: Karin

hahaha! Shit! det går inte att leva ett opanerat liv i stockholm! det bara blir så, men detta är extremt!

2011-10-20 @ 11:19:44
URL: http://aplaceintheforest.blogspot.com
Postat av: Paula

hur går det med lägenheten i götet? ge mig en update pliz. puss

2011-10-20 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0