jag som blev kvar

Lite uppdatering om livet:
Idag kände jag hur tufft det kommer bli att säga hejdå till mina killar på förskolan efter att vi haft en fin stund på lidingöbanan tillsammans.
Idag ligger jag och Micke tvåa på en lägenhet på Lindholmen. Verkar vara asbra! Hyfsat nybyggd tvåa på 40 kvadrat, stor balkong och lagom hyra. Håll en tumme för att de före oss tackar nej!

Jag är fattig som en råtta och lever ungefär på tonfisk och havregryn förutom de dagar Louise och jag lyxar till det med massa tapas eller skaldjur. Anledningen till min fattigdom är att jag har börjat tänka på framtiden och vet att jag kommer behöva massa pengar när jag är mellan två jobb = sparar!


Jag är förbannat kär och vet att jag är på rätt väg i livet. Jag längtar till julen. Jag längtar till nyår. Men mest av allt längtar jag nog till efter nyår. Jag och Göteborg blir ett. Jag och Micke får träffas varje dag. Jag kan träffa Elin hur mycket jag vill. Jag får umgås med mina underbara svärföräldrar hur ofta som helst. Det kan liksom inte bli bättre. Eller jo. Bättre hade det varit om jag samtidigt som jag träffar Micke, Elin och svärföräldrar varje dag kunde få träffa mamma, pappa, Emma, faffa, släkten, Desirée, Malin, Malin, Malin, Karin, Erica, Lizette, Pulan och hela Killingens förskola varje dag. Men det är ju inte ens mänskligt att hinna träffa så många på samma dag. Men man kan ju önska iallafall.

Kommentarer
Postat av: Paula

håller tummarna för lägenheten! förresten, när åker du ner till götet efter nyår? ska försöka åka dit under jullovet och hälsa på min faster och det vore ju asbra om vi kunde tajma in en visit den här gången. pussochkraaaaaaaaam

2011-10-05 @ 23:58:55
Postat av: Karin

Haha härligt! Jag gillar att första delen var lite dyster och sen som en slap rakt i fejan så kom det massa glädje i andra delen av inlägget.;P. Puss.<---(!)

2011-10-06 @ 03:30:56
URL: http://aplaceintheforest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0