no men ever really dance like this

You call me up in the evenings
And tell me what they did this time
No matter what, I'm by your side
When it's raining, we'll go to the video store
We even like the same movies
No damn jedis or hobbits, this time!

And you laugh at my jokes
And I laugh at your jokes
And I even like the birthday presents you get me
And we dance in the living room
Dance on the sidewalks
Dance in the movies
Dance at the festivals
Let's dance, dance
No men ever really dance like this


Jag har fått så mycket kärlek de här dagarna så jag är alldeles till mig. Jag har sånna underbara vänner och världens bästa familj och inte minst den finaste killen man kan ha. Hur kan jag vara värd allt sånt?


Det här inlägget vill jag tillägna en av mina nyaste kompisar. Elin Hillén. Världens bästa Ellie. Det började i en bowlinghall när jag åkte ner till Göteborg för att överraska Micke. Vi blev fulla tillsammans och redan den kvällen fattade jag hur sjukt cool hon var och att hon skulle kunna bli en av mina närmsta vänner. Allt gick så fort och nu är hon en person som jag pratar i telefon med minst en gång om dagen, som jag bryr mig mer om än många och som jag alltid vill ha vid min sida. Jag och Elin delar inte bara namn, vi delar så många intressen och åsikter och det finns alltid något att prata om, alltid något att göra och alltid är det lika kul. Elin är bäst på alla sätt och vis och det måste hon börja förstå själv, att hon är för bra för att tänka något annat. Hon är värd allt bra i livet. Så är det bara. Min fina, fina Ellie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0