städar upp lite av livet

Helgen bestod hemskt mycket av djupa diskussioner om känslor och tider som är förbi men som har satt sina djupa spår i hjärtat. Jag har kommit på det, att det är dags att börja berätta för människor. Börja prata om det som har varit jobbigt bara för att skapa någon slags bearbetning som man aldrig har gjort innan. Det var skönt.

Det var den psykiska städningen det. Nu till den fysiska. Har precis lagt ut mina första annonser på blocket. För att slippa frakta för mycket till Göteborg (och självklart för att få köpa massa nytt!) så ska jag sälja i princip alla mina möbler. Sängen och klädbyrån är det enda jag tar med mig i möbelväg till Götet. Annonserna kom ut för en timma sen ungefär och jag har redan fått tre svar! Känner mig sådär poppis som när man fick ett gästboksinlägg på lunarstorm av någon okänd cooling där det stod något i stil med: hej sötis <3

Nu är klockan 22.27 och jag sitter och lyssnar på Evert Taube och drömmer om ett liv på landet.

Kommentarer
Postat av: Karin

Så jävla härligt att du har blivit så otroligt vuxen. Så jävla otroligt att du har blivit så jävla härligt vuxen. Vad är detta? Jag gillar!

2011-10-24 @ 03:55:04
URL: http://aplaceintheforest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0