da ba da ba da ba daaaa baaaa



Jag har haft besök av min äldsta och bästa vän i helgen. Och herregud vad det känns i hela kroppen. Jag visste såklart att det skulle bli en fin helg men såhär fin! Det kunde jag nästan inte hoppas. Vi har pratat hur mycket som helst och enda gångerna då vi varit tysta är när vi har ätit. Vi har skrattat så att vi fått ont i magen och kramp i käkarna. Vi har legat vaken hela nätterna och bara pratat om allt mellan himmel och jord. Vi har lättat våra hjärtan av saker som tynger det och vi har varit nostalgiska och skrattat åt allt knäppt vi gjort tillsammans.

Det går inte ens att beskriva känslan jag har i kroppen nu. Jag har en så fantastisk vän som heter Lizette. Vi hörs nästan aldrig mer än ett sms i månaden ungefär. Men aldrig att det skulle vara konstigt när vi väl träffas. Från första sekunden till sista är allt bara roligt och fint. Det är skönt att vi vet var vi har varandra. Det spelar ingen roll att vi bor flera, flera mil ifrån varandra eller att vi nästan aldrig pratar med varandra. Vi vet att vi är vi och det är så otroligt skönt. Bästa, bästa vän, jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0