will you still love me tomorrow



Nu har jag precis bitit ner mina naglar så att det gör ont ungefär. Jag har kommit på att det är exakt två månader tills jag fyller 21. 10 veckor tills jag slutar jobba på Killingen. Om mindre än tre månader kommer jag bo i en annan stad. Jag tvättar och planerar, diskar och lagar tonfisk. Jag funderar och snusar mest hela tiden. Jag vet inte varför men just nu känner jag mig nervös och pirrig. Jomen, jag är påväg in i ett nytt liv. Eller inte ett nytt liv, men en ny fas i mitt liv. Det är spännande och läskigt men jag har ju gjort liknande förut. Fast nu gör jag det tillsammans med människan jag älskar. Kan ju inte bli annat än fantastiskt.

Min blogg har blivit en toffel, jag vet. När jag väl skriver så skriver jag om min kille. KOM-I-GEN! Tofflar är det värsta jag vet så jag ska skärpa mig! Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Karin

haha åhhh, elin <3

2011-10-13 @ 02:35:26
URL: http://aplaceintheforest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0