dansa fastän hjärtat brister

Idag är det torsdag. Jobb och föräldramiddag på kvällen. Det betyder att alla föräldrar kommer komma till dagis för att äta middag tillsammans med alla barn och oss. Jag har aldrig varit med på det tidigare men jag känner bara kaaaos. Ungarna blir ju helt crazy när föräldrarna är med. Inga regler följs eller what so ever. Vi får se hur det går!

Idag är det den näst sista dagen jag jobbar tillsammans med Karin. På lördag följer jag med henne till tågstationen klockan åtta på morgonen för att gråta farväl. Usch! Det här blir inte kul alltså. Och jag har inte ens tänkt på hur det kommer bli. Förrän nyss. Tomt. Överallt kommer det bli tomt! Och mitt hjärta blöder även fast vi ses igen. Och igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0