när jag ser dig ser jag eld i dig



Imorgon är det fredag och då bär det iväg till Göteborg och min fästman. Haha, ja! Fästman. Det känns sjukt men så jävla rätt att kunna säga så! På lördag fyller han iallafall 23 år och det ska jag såklart vara med och fira.

Igår hade vi en överraskningskräftskiva för Karin på jobbet. Det var jättekul men samtidigt så himla jobbigt eftersom det närmar sig dagen då hon lämnar mig för Oslo. Tungt. Men vi klarar oss ändå. För vi är systrar som alltid kommer finnas för varandra var vi än på jorden befinner oss och om några månader flyttar jag också. Så det här blir bra. Det blir bra.


Mina puckon till grannar glömde tydligen bort att de hade tvätt kvar i torkrummet idag. Sånt gör mig så jävla förbannad! Tack vara dem har jag nu blöt tvätt i hela lägenheten och jag kan inte packa min väska förrän imorn bitti. "Varför kastade du inte bara bort deras tvätt och hände dit ditt eget?" För att jag inte törs! Men jag ställde iallafall dörren vidöppen så att de skulle se att någon hade varit där. Hoppas dom blev rädda och känner sig hotade.

Kommentarer
Postat av: Karin

haha. Ja de måste verkligen känt sig livrädda!

2011-09-02 @ 08:12:41
URL: http://aplaceintheforest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0