Rosa Parks sa aldrig att det ska va lätt



Något nytt: Jag har fått glasögon! Läsglasögon visserligen men ändå! Känner mig cool och smart och så. Vet ni vad jag gör ikväll? Det är liksom den första fredagen på typ ett halvår som jag är heeelt ensam och det känns förvånansvärt skönt! Väntar på att idol ska börja och efter det ska jag bada tror jag, eller kanske spela lite gitarr, eller kanske läsa en bok. Haha. Närå. Det jag menar är bara att jag kan göra eeexakt vad jag vill. Gött! Men imorn återställs ordningen för då kommer min man. Han ska bara kolla på fotboll först. AIK-Gais. Hehehe. Har inte hjärta till att heja på något lag eftersom vem som än vinner kommer antingen pappa eller mikel bli ledsen :((( NåJA. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Paula

Fin du är! Saknar dig så kom hem snart vaaa? pusspuss!

2011-10-01 @ 10:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0