jag är hos dig igen

Jag älskar att ha flera timmar på mig att fixa och göra det som ska göras innan jobb. Jag har ju blivit mer och mer som min mamma och vaknar tidigt av mig själv vilket gör att man kan vara väldigt produktiv innan jobbet. Love it. Just nu sitter jag i soffan i vår hemska lägenhet och lyssnar på musik. Väntar på att en tvättmaskin ska bli klar.

Apropå hemsk lägenhet. I fredags kröp den äckligaste spindeln jag sett över vårt vardagsrumsgolv. Det slutade med att jag satt på toastolen och grät. Dels för att jag blev så panikslagen, dels för att allt jag hatar med den här lägenheten bara rann över mig och dels för att jag blev så arg på mig själv över att jag blev så rädd för en jävla spindeljävel. Jag måste fixa bort den rädslan tills bebisen tänker växa upp för jag vill inte lära honom/henne att spindlar är någonting farligt. Nåja. I slutet av maj flyttar vi iallafall härifrån.

I helgen tog Elin med mig på en restaurang som definitivt kommer bli min "ta-med-alla-som-hälsar-på-restaurang". Tapas som tapas ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0