längtan

Imorn får vi se dig för första gången.
Nästa vecka kommer bästa Lizette och Adam.
En resa till Stockholm är planerad i maj.
Paula kommer i slutet av maj.
Flyttar till en ny lägenhet i slutet av maj.
I sommar kommer mina bästisar.
Förhoppningsvis hinner jag och Micke med någon minisemester tillsammans någonstans.
I september får vi träffa bebis och efter det kommer jag att vara i Östersund så mycket det bara går innan vi tar vårt pick och pack och flyttar upp.


Med allt detta i tanken så känns det som att jag ska klara av att bo i den här förbannade staden ett tag till. Visst, Göteborg är fint och bra på sitt sätt, men fan vad jag vill härifrån. Jag vill till mina riktiga vänner.

Kommentarer
Postat av: Twinnylove

åååh mycket underbart att se framemot nu :) Ja men det fixar du Elin, litet tag till så är allt på topp sen :D <3

2012-04-18 @ 16:29:30
Postat av: Farmor

Farmor och farfar vill ha lite tid oxå =)

2012-04-19 @ 10:33:54
Postat av: Nino

Kom kom kom älskade du <3

2012-04-19 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0