när man är rastlös

Igår var en sån där dag då man vill göra vad som helst men det finns ingenting att göra. Ni vet? Man bara gnäller över hur tråkigt man har men kan inte alls komma på något att göra ändå. Vädret var tråkigt och vi är två fattiga individer så att göra något som kostar pengar (vilket nästan allt gör) gick inte heller. När jag suttit i soffan och tittat upp i taket i ca 60 minuter säger Micke: Men ska vi åka till Oslo då? Och hela jag bara sken upp. Klart vi skulle åka till Oslo! Klockan 15 var vi iväg och 18.30 var vi framme på Karins jobb. Heeeelt underbart att träffa både henne och Lu som kom senare. Skönt för själen att träffa de man älskar allra mest. Vi satt där hos Karin i någon timma och gick sen hem till deras lägenhet, som var helt jävla faantastisk, och tittade för att sedan börja resan hemåt. Runt 01 var vi hemma igen och dagen som var från helvetet vände till att bli en underbar, spontan dag.

Idag känns det mycket bättre att inte ha något att göra. Idag njuter jag av det och vi startade dagen med färska frallor och mysfrukost. Gais spelar klockan 15 och egentligen skulle jag kanske vilja följa med men vädret stoppar mig. Jag tar en städ och tvättdag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0