på gång

Fan! Vad härligt det är att ha ett jobb ändå. Anledning till att jag har varit arbetslös i ca tre månader är så enkel som att jag inte har kunnat jobba. Det hade varit helt meningslöst att börja söka jobb för att sen ringa och sjukanmäla sig pga kräkningar konstant. Men nu jäklar alltså. Har till och med fått inspiration till att skriva "det här har jag gjort idag"-inlägg. Så nu kör vi, vi börjar med igår: Micke och jag tog vara på solen och tog en promenad till Eriksberg där vi invigde uteserveringen. En mycket fin stund som fortsatte med en liten promenad hem och sen åkte jag och jobbade från fyra till nio. Idag startade jag dagen på ett frukostställe med Ellie och sen tog jag en sväng på stan med Micke. Nu sitter vi och fördriver tiden tills vi ska åka till stan igen för att äta middag med vänner på Texas. Mmmmmhm Pulan!

Kommentarer
Postat av: Paula

nu blev jag hungrig! ät för mig med :))))

2012-04-01 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0