tjugonde veckan

På twitter skrev jag "nu är det lika lång tid tills vi får träffa bebisen som det är sen vi gjorde den" och Micke tyckte det var "too much information". Jag vet inte vad han menar med det för nu är vi iallafall igenom halva tiden. Lika mycket/lite kvar. Det har gått extremt fort. Betyder det att det kommer gå lika fort tills vi träffar den lilla? Omg. För att fira att vi klarat hela halva tiden så köpte vi en fin dress från H&M idag. Här är den för de nyfikna.

Idag har jag jobbat både morgon och eftermiddag (herregud vad duktig hon är, tänker ni) dvs från klockan 08.00 till 09.00 och från 15.30 till 16.30. Kaaatchiiing! Utöver det har jag lagat mat och bakat en citronkladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0